Advies nodig? bel 085 - 483 54 50 Dagelijks telefonisch bereikbaar tot 21:00

Beoordeling 98% gebaseerd op 651 individuele klant beoordelingen op Kiyoh

Winkelwagen
0€ 0,00

Je hebt geen producten in jouw winkelwagen.

  • Gratis verzending vanaf € 25,-
  • 30 dagen niet goed geld terug
  • Veilig winkelen
  • Altijd scherp geprijsd!

Klantenservice

Hieronder hebben we enkele meest gestelde vragen voor je op een rijtje gezet, als je op een van deze vragen klik zal je door worden verwezen naar de vraag met het antwoord. Mocht je nog ooit een andere vraag hebben horen we dat natuurlijk graag. Deze kun je mailen naar info@outletcompleet.nl of via de contactpagina versturen.


  1. Online bestellen bij Outletcompleet.
  2. Hoe kan ik betalen bij Outletcompleet?
  3. Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?
  4. Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen?
  5. Wat zijn de verzendkosten?
  6. Herroepingsrecht
  7. Hoe kan ik iets retour zenden?
  8. Garantie
  9. Vragen/ Klachten
  10. Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen? 

 

Online bestellen bij OutletCompleet

Online bestellen bij OutletCompleet kan 24 uur per dag en 7 dagen per week. Je volgt eenvoudig onderstaande stappen:

  1. Je surft door de internetshop OutletCompleet.nl. Wanneer je een interessant artikel ziet, kun je dit direct bestellen of klikken op "meer info".
  2. Nu kom je op de productpagina uit, waar je meer informatie over het product vindt en het kunt bestellen.
  3. Als je het artikel wil bestellen, selecteer je de juiste optie (maat/kleur etc) en je klikt vervolgens op de knop "In winkelwagen".
  4. Het artikel wordt nu in het winkelwagentje geplaatst. Je krijgt de optie in beeld "Ga verder met winkelen" of "Ga naar winkelwagen". Je ziet het winkelwagentje rechtsboven. Je kunt hierop klikken en je ziet dan een overzicht van de artikelen die in jouw winkelwagentje zijn geplaatst. Je kunt nu kiezen voor "Doorgaan met winkelen" en/of "Naar de kassa". In het winkelwagentje kun je artikelen ook weer verwijderen of het aantal aanpassen.
  5. Doorgaan met winkelen: Je komt terug in de shop en kunt meer artikelen op bovenstaande manier aan jouw winkelwagentje toevoegen. Je kunt op elk moment naar het winkelwagentje gaan om de artikelen te bekijken en te wijzigen.
  6. Naar de kassa: Ben je klaar met winkelen? Klik dan op de knop "Afrekenen" in het winkelwagentje.
  7. Om jouw bestelling te kunnen verwerken dien je te "Inloggen". Wanneer je voor de eerste keer bij OutletCompleet bestelt, dien je eerst jouw gegevens in te vullen, zodat wij deze kunnen registreren. Je ontvangt automatisch een aanmeldbevestiging per e-mail. Als je al eerder bij OutletCompleet.nl hebt besteld, hoef je alleen maar in te loggen.
  8. Na het aanmelden/ inloggen zie je de knop WIJZIG, je kunt hier jouw adres controleren en eventueel aanpassen. Het is mogelijk jouw bestelling op een ander adres dan op jouw factuuradres te laten leveren. LET OP: bestellingen kunnen niet geleverd worden op een postbusadres! Als je vragen hebt, kun je ons ook bellen op 085 - 483 5450. Wij zijn van maandag tot en met zaterdag van 9:00 uur tot 21:00 bereikbaar.
  9. Kloppen alle gegevens? Dan kom je automatisch bij stap 2 Verzenden/Betalen. Je kunt nu de gewenste verzendmethode/betalingsmogelijkheid kiezen. Als je deze gekozen hebt ga je naar stap 3. In stap 3 controleer je alles en voer je indien je deze hebt de Kortingsbon-code in. Ook is hier ruimte om eventuele opmerkingen te plaatsen. Je bevestigt jouw bestelling door op "Plaats Bestelling" te klikken.
  10. Als de betaling verwerkt is, wordt jouw order opgeslagen en krijg je een orderbevestiging te zien. Deze bevestiging wordt ook per e-mail toegestuurd. Jouw bestelling is geplaatst.

 

Terug naar boven
 

Hoe kan ik betalen bij OutletCompleet?

Jouw bestelling bij OutletCompleet.nl betaal je veilig en eenvoudig via de dienst van Sisow of Paypal. Je kunt betalen met iDEAL, Creditcard, PayPal, bankoverboeking, MisterCash, BanContact, SofortBaking, DIRECTebanking, Visa, Mastercard, Belfius Direct Net en KBC/CBC. Kies je voor iDEAL, dan kun je via alle bij iDEAL aangesloten banken veilig betalen. Indien je je betaling via Creditcard doet berekenen wij een betalingstoeslag van 2% door. 
 

Terug naar boven
 

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?

OutletCompleet bezorgt op alle dagen behalve op zondag.
Als jouw bestelling voor 12:00 uur 's middags geplaatst en betaald is dan kun je het de volgende dag al in huis hebben mits voorradig! De maximale levertijd is 8 werkdagen. 

We verzenden onze producten met diverse vervoerders, GLS, UPS, PostNL, DHL en eigen transport. Je ontvangt van ons een track-and-trace code zodat je de levering goed kunt volgen.



Terug naar boven

 

Kan ik mijn bestelling ook zelf ophalen?

Ja, je kunt jouw bestelling afhalen bij OutletCompleet.nl. Indien je dit aangeeft bij het plaatsen van jouw order nemen wij contact met je op. 

Het afhaaladres van OutletCompleet.nl is:
OutletCompleet.nl
van Leeuwenhoekweg 10
5482 TK SCHIJNDEL

Terug naar boven
 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor leveringen binnen Nederland en Belgie zijn GEHEEL GRATIS vanaf 25 euro. Onder de 25 euro berekenen we 4,95.

Voor bezorgen in het buitenland berekent OutletCompleet.nl de porto per land, omdat de kosten per land verschillen. Uiteraard communiceren we deze kosten van tevoren met je.

Terug naar boven
 

Herroepingsrecht?

Je hebt het recht om binnen een termijn van 30 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 30 dagen na de dag waarop je of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, dien je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte te stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (PDF), maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om je mededeling betreffende je uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping
Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van je keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van je beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddels als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zul je voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 30 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons hebt medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 30 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor eigen rekening. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

 

Terug naar boven
 

Hoe kan ik iets retour zenden?

Klik hier voor de retourprocedure.


 

Terug naar boven
 

Garantie

Elk artikel van OutletCompleet.nl voldoet aan de hoogste eisen van kwaliteit en degelijkheid. Mocht onverhoopt bij normaal gebruik het artikel gebreken vertonen, dan wordt deze door OutletCompleet.nl kosteloos hersteld. Hierbij kan sprake zijn van vervanging of reparatie: dit ter beoordeling van OutletCompleet.nl en de fabrikant. De garantie omvat fabrieks- en/of materiaalfouten. Uiteraard valt normale slijtage niet onder de garantiebepaling.

Garantie voorwaarden:

- Op elk product krijg je minimaal 2 jaar garantie (normale slijtage valt niet onder garantie). Als de garantieperiode langer is wordt dit bij het product vermeld. De wettelijke garantie, wat inhoudt dat het bestelde moet doen wat je er redelijkerwijs van mag verwachten, geldt altijd. Mocht een product binnen de garantietermijn gebreken vertonen, neem dan contact met ons op.  Je krijgt binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie. 
- Bij een ongegronde klacht komen de gemaakte kosten voor rekening van de klant;
- Indien een klacht gegrond is, beslist OutletCompleet.nl of het artikel (gedeeltelijk) gerepareerd wordt of (gedeeltelijk) wordt vervangen of (gedeeltelijk) wordt gecrediteerd;
- Een artikel dat voor garantie beoordeling teruggestuurd wordt, moet schoon en droog zijn. Bijvoorbeeld vochtige/vieze pompen worden niet in behandeling genomen;
- Er kan geen aanspraak worden gemaakt op de garantie bij:

     • beschadiging door opzet, of door nalatigheid;
     • ondeskundig gebruik of nalatig onderhoud;
     • normale gebruiksslijtage;
     • beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing;
     • schade die is aangebracht door natuur, mens of dier.

Garantie buiten Nederland
Producten die voor garantie in aanmerking komen maar in het buitenland in gebruik zijn, kunnen in overleg geretourneerd worden.

Voor meer informatie verwijzen wij je graag naar de retourprocedure en de algemene voorwaarden.
Wij streven er naar om iedere garantieclaim naar wens van onze klant af te handelen. Bovenstaande regels moeten we als basis aanhouden maar we kunnen daar ook van afwijken indien wij denken dat het gepast is.

Terug naar boven
 

Vragen/ Klachten

Heb je een klacht over onze dienstverlening of producten? Dat vinden we erg vervelend. Wij proberen onze klanten ten alle tijden tevreden te stellen. Mocht dat bij jou toch niet helemaal zijn gelukt dan willen we dit graag voor je oplossen. Neem bij klachten contact op met één van onze medewerkers dan zorgen zij ervoor dat er een passende oplossing wordt gevonden. Mocht je een klacht over onze diensten of producten willen melden dan kun je binnen 5 werkdagen een inhoudelijk antwoord met een oplossing van ons verwachten. Wij sturen geen aparte ontvangstbevestiging. Je kunt erop vertrouwen dat we snel en zorgvuldig je klacht op willen lossen. Mocht je toch niet tevreden zijn over de klachtafhandeling dan kun je de klacht voorleggen aan de geschillencommissie (www.sgc.nl).  of bij de Europese online geschillenplatform (ODR) http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Mocht je vragen of onverhoopt een klacht hebben over (één van) onze dienstverlening of producten kun je contact opnemen met onze klantenservice. 
Je kunt onze klantenservice  per e-mail bereiken via klantenservice@outletcompleet.nl of bel 085 - 483 5450  (maandag tot en met zaterdag van 9:00 uur – 21:00 uur).

Terug naar boven
 

Hoe kan ik mijn gegevens wijzigen?

Om uw gegevens te kunnen wijzigen, dien je ingelogd te zijn. Bovenin het scherm ziet je een kopje “ACCOUNT”. Je komt dan in een scherm waar je wijzigingen in kunt aanbrengen.

Alle gegevens die bij OutletCompleet.nl bekend zijn, worden uitsluitend gebruikt om je optimaal van dienst te kunnen zijn. Jouw gegevens zullen niet voor andere doeleinden gebruikt worden en/of aan derden worden verkocht.

Terug naar boven